top of page
Ara
  • Yazarın fotoÄŸrafıCemal Ekmekci

Renault Symbol Yorumları

2014 yılında Renault yetki sahibi bayinden Symbol marka araç aldık ve 6 yıl boyunca bindik 1 ay evvela satmaya karar verdiğimizde ve aracı 2 farklı expertize gösterdiğimizde aracın tavanının boyalı olduğunu ve kaputta tavanda boyasız çöküntü düzeltme işlemi olduğunu öğrendik Renault'a bunu bildirdiğimizde bunl... Soğuk havalarda çok mühim gösteren 2008 Symbol teyp ekranı motor ısındıkça ya da kaloriferi açınca sadece turuncu ışık olarak kalıyor. Güneşli havalarda eğer hiç ama hiç gözükmüyor


Bu konu ile alakalı bilgi kapasitesi olan varsa lütfen yardımcı olsun 2015 model Renault Symbol marka aracımın direksiyonu soyuldu fazlası kere servise gitmeme rağmen herhangi bir işlem yapılmadı bu sorunu (bunların hepsinde bu türlü ) diye durumu kabullenmemi beklediler 95 model arabanın direksiyonu bundan yeni görünüyor direksiyon simidi elimde neredeyse içinden dönece... Renault Symbol 2013 model aracımın kornası birkaç kere tüketimindan sonra çalışmama sorunu verip bu sorun bir sure sonra kendi kendisine düzeliyor ama bu sorun devam etmekte. Sürekli tekrarlıyor Renault gibi bir markaya ben bu sorunu konduramıyorum bunu demem farklı görünüyor.


Belki ama toplumda haf...

2015 RenaultSymbol aracım var, 2018 yılında aldım


5 Nisan 2019 trafiğe çıkışlı Symbol aracım dan fren yapınca vik vik ses gelmeye başladı.

Bu kampana ların garantiden değiştirilmesini talep ediyorum.

İstanbul dahi ikamet ediyorum ve İstanbul dan Temmuz 2020 de Renault Symbol 0.9 tce sıfır araç satın aldım.


Viteste ağıt deyim edilen bir sesle ilerliyor.


Renault aracımı kullanıyorum.

Bu rakam aracın satım fiyatının yüzde 27’sine tekabül ediyor.

Eğer Renault Symbol 1.2 ile 110.399 km yol yaparsanız , aracın satım fiyatıyla akaryakıta harcadığınız para eşitleniyor.

Renault Symbol Touch 0.9 TCe’nin fiyatı 35.090 TL ve ortalama yakacak tüketimi 5.2 litre.

Araçla 30.000 km yol yaptığınız süre toplam yakacak masrafınız 7675 TL .

Symbol 0.9 TCe ile 137.159 km yol yaparsanız, cebinizden 35.090 TL’lik bir yakacak masrafı çıkacaktır.

3 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

İkinci El Araç Borsası Hakkında Merak Edilenler

Uzmanlarımız, senin ihtiyacına elverişli vasıtaları bulup pazarlık yapıp ücretsiz bir şekilde sana iletir. İstediğin vasıta marka modeline ve özelliklerine göre değişmekle birlikte çoğu süre tıpkı gün

2019 - 2021 Araç Satış İstatistikleri

2019 en çabuk satılan ve alınan kullanılmış otomobiller listesinde hangi arabalar var? Otomobillerle uğraşan milyonlarca vatandaşın gözü bu listede. arabalara göz koyan sürücüler, pazarını yakından ta

Araç Tercihinin Tüm Dikkat Çeken Unsurları

Bu otomobiller fazlalıkla vintage meraklıları tarafından talep görse de Türkiye'de bu alana ilgi duyanlar bir elin parmakları kadar... Bütün bu saydıklarımıza rağmen hâlâ "Hangi otomobil alınmalı?" so

Yazı: Blog2_Post
bottom of page